گارانتی دوربین های Axis

a cup with a label about support

شرکت پیشتازان ارتباط مجازی افتخار این را دارد که کلیه محصولات شرکت Axis را از ابتدای خرید با 3 سال گارانتی بی قید و شرط ارائه می شود و با استفاده از قابلیت Extended Warranty تا 5 سال قابل ارتقاء می باشد.
در صروت بروز مشکل و خرابی در 30 روز اول خرید محصول ، تجهیزات اکسیس شما جزوء قانون DOA شده و یک دستگاه بصورت آکبند تحویل مشتری داده می شود.
دستگاه ها و تجهیزاتی اکسیس شما که در طول بازه سه ساله گارانتی خود هستند، در صورت بروز مشکل و خرابی بدون  پرداخت هزینه تعمیر خواهند شد، حتی اگر بنا به دلیلی قابل تعمیر نبوده باشد، یک دستگاه سالم به عنوان جایگزین آن به مشتری تحویل داده می شود و مقدار زمان گارنتی باقیمانده دستگاه ارسالی از سمت اکسیس به همان اندازه دستگاه معیوبشان خواهد بود (به عنوان مثال در صورت تعویض یک دستگاه با یک سال و نیم گارانتی باقیمانده، یک دستگاه سالم دیگر با یک سال و نیم گارنتی باقیمانده تحویل مشتری خواهد شد.
این مورد بسیار اهمیت دارد که در صورت اینکه گارانتی تجهیزات شما به اتمام رسیده بود، و تجهیزات مورد نظر خراب شود با پرداخت هزینه می توانید آن را به لطف وجود تعمیر کاران مورد تائید اکسیس آن دستگاه را تعمیر کنید، حتی دوربین هایی چند سال از توقف تولیدشان گذشته باشد.
و همینطور اگر که دستگاه شما خارج از گارانتی باشد و قابل تعمیر نیز نباشد، Axis از طریق نمایندگان رسمی خود در ایران آن دوربین را تحویل گرفته و به جای آن یک دوربین سالم در همان بازه قیمتی و با قیمت حدود 50% قیمت دوربین نو به شما تحویل  خواهد داد.

تعمیرات تجهیزات اکسیس

a hand giving axis camera ro a repair man

شرکت پیشتازان ارتباط مجازی به عنوان نماینده رسمی شرکت معظم اکسیس، آماده انجام کلیه خدمات تعمیراتی تجهیزات و دروبین های اکسیس است. تکنسین های پیشتازان ارتباط مجازی با حضور در دوره های تعمیرات تجهیزات اکسیس و آشنایی کامل بر قطعات آن (که همگی از خود کمپانی مادر در سوئد به نمایندگان تحویل داده می شود و هیچکدام از این لوازم در بازار موجود نیستند)، و همینطور اینکه خدمات فوق را در واحد RMA Center تهران و یا منطقه ازاد دبی انجام خواهد شد و در صورت عدم امکان تعمیر دستگاه در این دو واحد، برای شرکت سازنده یعنی اکسیس سوئد ارسال می شود و پس از تعمیر و یا تعویض به مشتری تحویل داده خواهد شد.

قرارداد پشتیبانی

a hand signing axis support contract

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.