راهکار های حفاظتی برای بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی

ایمنی و آمادگی مقابله با شرایط بحرانی برای بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی حیاتی است. به همین دلیل است که اکثر مراکز مراقبت های بهداشتی برای راهکارهای حفاظتی یکپارچه برای ساده کردن عملیات، محافظت از بیماران و کارکنان و رعایت مقررات سرمایه گذاری می کنند.

مراکز درمانی باید برای هر کاری آماده باشند. تیم‌های حفاظتی باید اطلاعات مناسبی داشته باشند تا بتوانند به سرعت عکس العمل نشان دهند و اوضاع را به حالت عادی برگردانند. یک عکس العمل سریع و موثر تضمین می کند که هر پزشک، پرستار، داوطلب و پیراپزشک بتواند به ارائه مراقبت های بی نقص به بیماران ادامه دهد، و در عین حال بازدیدکنندگان بتوانند یک محیط آرام و کارآمد را تجربه کنند. در یک چنین محیطی هر روز ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. این موضوع مدیریت امنیت محل، مراکز حساس و پارکینگ را برای اپراتورها به طور فزاینده ای استرس زا می کند، در حالی که موارد غیرمنتظره مانند خطر انفجار یا تهدیدات سایبری نیز وجود دارند. با سرمایه گذاری مناسب در فناوری، مراکز مراقبت های بهداشتی می توانند تیم های خود را برای واکنش سریع تر و بیشتر توانمند کنند.

5 سوالی که باید قبل از سرمایه گذاری امنیتی بپرسید

1- آیا می توانید زیرساخت های موجود را حفظ کنید؟

با یک پلت فرم امنیتی باز، می توانید تمام دوربین های موجود، کنترلرهای درب و سایر زیرساخت های شبکه ها را نگه دارید.

این امر به طور قابل توجهی هزینه های شما را کاهش می دهد در حالی که تمام ابزارها و قابلیت های سیستم مورد نیاز برای محافظت از سایت شما را فراهم می کند.

2- چه اقداماتی برای حفاظت از داده ها در دسترس است؟

مطابقت با قوانین حفاظت از داده ها به این معنی است که باید سوابق بیمار را ایمن نگه دارید. با پلتفرم امنیتی مناسب، می توانید با استفاده از احراز هویت و رمزگذاری پیشرفته، از داده های خود در برابر تهدیدات سایبری محافظت کنید.

3- آیا راه بهتری برای مدیریت مدارک دیجیتالی وجود دارد؟

شما می توانید با استفاده از سیستم مدیریت مدارک دیجیتال، تحقیقات در مورد مسئولیت قانونی افراد، سرقت، کلاهبرداری یا سایر جرایم را سرعت بخشید. به جای هدر دادن زمان و هزینه برای کپی کردن فایل‌ها در حافظه‌های USB، می‌توانید فایل‌های دیجیتالی را به‌طور امن برای مجریان قانون ایمیل کنید.

4- آیا می توان مدیریت پارکینگ را ایمن کرد و درآمد را افزایش داد؟

در یک پلت فرم یکپارچه، می‌توانید سیستم‌های تشخیص خودکار پلاک (ALPR) یا اینترکام را برای ردیابی وسایل نقلیه‌ای که به امکانات شما دسترسی دارند اضافه کنید و مدیریت پارکینگ‌ها را در زمان کمتری اجرا کنید.

5- آیا می توانید با مشارکت با مجری قانون، واکنش اضطراری را بهبود بخشید؟

پلتفرم امنیتی شما باید به شما اجازه دهد تا در صورت لزوم با اشتراک گذاری ایمن ویدئو یا دسترسی دادن به سیستم به سایر سازمان ها، ارتباطات با سراسر شهر را تقویت کنید.

با داشتن اطلاعات کلیدی، آنها بدون توجه به شرایط، بهتر میتوانند به تیم شما کمک کنند.

 

جنتک، موثردر محافظت از افراد، و در عین حال سریع و روان در عملکرد. یک پلت فرم امنیتی یکپارچه و باز به تیم شما کمک می کند تا همه چیز را مدیریت کند. از سیستم‌های کنترل دسترسی و ویدئو گرفته تا ایستگاه‌های تماس پرستاران و سیستم های مدیریت پارکینگ، آن‌ها می‌توانند هر سیستم و رویداد را از یک رابط واحد مدیریت کنند. اپراتورهای شما متوجه خواهند شد که چه زمانی اتفاقی می افتد و می توانند تصمیمات سریعتر و آگاهانه تری بگیرند تا حرکت شما را در مسیر درست نگه دارند. یک نمای یکپارچه، کارایی تیم شما را افزایش می دهد، حتی زمانی که منابع کمتری در دسترس باشد. مهم نیست که در طول روز چه اتفاقی می افتد، آنها در یافتن بیماران گمشده، محافظت از تجهیزات پزشکی و داروها، مدیریت دسترسی به ساختمان برای کارمندان و کارآموزان موثر باقی خواهند ماند، و در عین حال اطمینان حاصل می شود که مرکز مراقبت های بهداشتی شما با قوانین مطابقت دارد و به خوبی کار می کند. با گذشت زمان، این پلتفرم منعطف به شما امکان ارزیابی مجدد فرآیندها و ایجاد تغییرات را می دهد. این بدان معناست که می توانید از سخت افزار موجود خود استفاده کنید و در صورت نیاز دستگاه ها یا سیستم های جدید را اضافه کنید. همانطور که مقررات و سازمان شما در حال تکامل هستند، یک پلت فرم باز و یکپارچه راه حلی است که به شما کمک می کند تا منطبق با شریط، بروز باشید و همه را ایمن نگه دارید.

کنترل شدیدتر فراتر از درب ها

ریدرهای کنترل دسترسی را به کابینت های پزشکی برای ایمن سازی مواد مخدر یا به ایستگاه های کاری مانند قسمت پذیرش برای محافظت از سوابق بیمار اضافه کنید. مچ بند بیماران همچنین می تواند شامل تراشه های شناسایی فرکانس رادیویی باشد که تیم شما می تواند در زمان واقعی آنها را ردیابی کند.

حفاظت از حریم خصوصی بیمار

از قابلیت های ویرایش ویدیوی داخلی برای محو کردن چهره بیماران یا بازدیدکنندگان در فریم های ویدیویی استفاده کنید. تیم شما می‌تواند به راحتی نظارت کند، تحقیقات انجام دهد یا ویدیو را به اشتراک بگذارد و در عین حال از بالاترین سطح حریم خصوصی افراد اطمینان حاصل کند

در برابر تغییرات با رشد شما انعطاف پذیر است

سیستم خود را با اطمینان خاطر به صدها دستگاه افزایش دهید یا عملیات خود را به مراکز جدید گسترش دهید. با نظارت تصویری شروع کنید و سپس سیستم‌های امنیتی و مراقبت‌های بهداشتی جدید را برای برآورده کردن الزامات امنیتی در حال تکامل یکپارچه کنید.

عملیات مراقبت های بهداشتی بهتر

از سیستم امنیتی خود برای خودکارسازی فرآیندها و کاهش تعداد کارکنان استفاده کنید. بازدیدکنندگان اتاق اورژانس را در زمان‌های خاص با استفاده از تحلیل‌های شمارش افراد ردیابی کنید، برنامه‌های پرستاری را بهبود بخشید، و حتی مطمئن شوید که اتاق‌های مهم بدون نیاز به نیروی تمام وقت، عاری از آلودگی می‌مانند.

نظارت بر امنیت از هر نقطه

یک یا چند اتاق کنترل مرکزی بسازید و از هر مکانی به تمام سیستم های خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با دادن دسترسی محدود به سیستم ویدیویی، پزشکان و پرستاران را توانمند کنید. سپس می توانند بیمارانی را که ممکن است به مراقبت فوری نیاز داشته باشند یا رفتار خشونت آمیز نشان دهند، تحت نظر بگیرند.

پاسخ کارآمد و سازگار

آلارم ها را برنامه ریزی کنید و استراتژی های واکنش را از قبل برای موقعیت های خاص تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر بیمار ناپدید شود، انتخاب یک سطح تهدید فعال سیستم را تحریک می کند تا تیم شما را در مراحل درست راهنمایی کند تا بتوانند به سرعت تصمیماتی بگیرند که منجر به حل می شود.

راهکارهای ما برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

کنترل دسترسی Synergis™

حرکت افراد را در تمام ساختمان های خود مدیریت کنید، در حالی که درها و مناطق ممنوعه را در مرکز مراقبت های بهداشتی خود ایمن میکنید.

نظارت تصویری Omnicast™

از افراد، فرآیند کار، دارایی‌ها و محیط‌های عمومی با دسترسی بی‌درنگ به ویدیو از هر نقطه‌ای از امکانات خود محافظت کنید.

پلت فرم امنیتی یکپارچه Security Desk

عملیات خود را برای مدیریت امنیتی بصری و مؤثر یکپارچه کنید.

مدیریت تصمیم گیری مشترک Mission Control™

اپراتورهای خود را از طریق روش‌های پاسخگویی راهنمایی کنید تا بتوانند با اطمینان همه چیز را از وظایف معمول تا موقعیت‌های غیرمنتظره انجام دهند.

مدیریت هویت و دسترسی Genetec ClearID™

سیاست های امنیتی خود را استاندارد و خودکار کنید و به کارمندان و بازدیدکنندگان خود قدرت دهید تا کنترل درخواست های دسترسی و مدیریت را در دست بگیرند.

تشخیص خودکار پلاک خودرو AutoVu™

درآمد پارکینگ را با سیستم پارکینگ با پلاک افزایش دهید و وسایل نقلیه را هنگام ورود به پارکینگ ها و گاراژهای شما ردیابی کنید.

مدیریت شواهد دیجیتال Genetec Clearance

با جمع‌آوری، مدیریت و به اشتراک گذاری شواهد دیجیتالی از منابع مختلف با دیگران، تحقیقات را تسریع کنید.

ویژگی های برجسته تر جنتک

™Federation

نظارت بر همه سایت‌های خود را متمرکز کنید و ویدیو را با مجریان قانون به اشتراک بگذارید تا فرآیند کار و واکنش را ساده‌تر کنید.

آرشیو ابری

با گسترش فضای ذخیره سازی خود در فضای ابری، سرمایه گذاری خود را در سخت افزار کاهش دهید و ویدیوهای بیشتری را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارید.

روی یک پلت فرم امنیتی سرمایه گذاری کنید که با نیازهای شما تکامل می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

Post Views: 591
keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.