استفاده از فناوری شمارش افراد برای بهبود حمل و نقل در شهرها

یکی از مزایای زندگی در یک شهر مدرن دسترسی و نزدیکی به منابع، فرصت های کاری و سرگرمی است. حمل و نقل کارآمد نقش کلیدی ایفا می کند و در هر شهر، ساکنان از روش های مختلف حمل و نقل از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکوترهای الکترونیکی، اتومبیل و اتوبوس استفاده می کنند. هر حالت از نظر قیمت، راحتی و سرعت متفاوت است، اما در نهایت همه باید کارآمد و تا حد امکان ایمن باشند. ساکنان ترجیح می دهند و جمعیت های مختلف از شیوه های حمل و نقل متفاوت استفاده می کنند. برای مثال، متوجه خواهید شد که دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، در حالی که کارگران شهری ترجیح می‌دهند رانندگی کنند.

هنگام برنامه ریزی و هماهنگی حمل و نقل در شهرها برای اطمینان از اینکه هر گونه تغییر و ابتکار عملاً با نحوه استفاده مردم از خدمات و جاده ها مطابقت دارد، مهم است که این را در نظر داشته باشید. جمع‌آوری اطلاعات بسیار مهم خواهد بود و اینجاست که افراد با شمارش فناوری می‌توانند به افزایش آگاهی، تبادل دانش و بهبود پایداری در مناطق شهری کمک کنند.

تعیین مشخصات حمل و نقل برای شهر

قبل از ایجاد هر گونه تغییری، برای شما مهم است که بدانید مردم دقیقا چگونه از روش های مختلف حمل و نقل استفاده می کنند. به عنوان مثال، افراد جوان معمولا بیشتر از دوچرخه استفاده می کنند، در حالی که بازنشستگان و خانه داران ممکن است اتومبیل را برای راحتی و آسایش انتخاب کنند. شما می توانید از این اطلاعات برای ایجاد یک نمایه حمل و نقل جامع از شهر استفاده کنید که اهداف آینده و برنامه ریزی شهری را مشخص می کند. همچنین به شما کمک می کند تا هرگونه رفتاری را که ممکن است بر اهداف شهر تأثیر منفی بگذارد عیب یابی کنید.

گر کاهش ازدحام و بهبود کیفیت هوا اهداف کلیدی پایداری هستند، اطلاعات مربوط به نمایه حمل و نقل می‌تواند به شما در شناسایی عوامل مؤثر کمک کند. به عنوان مثال، ساکنان نگران ایمنی یا دسترسی محدود به وسایل حمل و نقل عمومی ممکن است بیشتر از وسایل نقلیه خود استفاده کنند که به ازدحام، کاهش کیفیت هوا و افزایش آلودگی صوتی کمک می کند. شاید کمبود پارکینگ موجود در منطقه ای با حجم زیاد ترافیک یا تمایل به استفاده از وسایل نقلیه برای سفرهای مسافت کوتاه وجود داشته باشد زیرا گزینه های حمل و نقل عمومی ناراحت کننده هستند. این بینش ها به شما کمک می کند تا تغییرات ملموسی را با تأثیر مثبت کلی ایجاد کنید.

فناوری شمارش افراد اطلاعات لازم را برای ایجاد تغییر فراهم می کند

اولین قدم در ساخت پروفایل حمل و نقل، جمع آوری داده های مناسب است. می توانید از دوربین های مجهز به نرم افزار شمارش افراد برای جمع آوری اطلاعات در مورد تعداد افراد و نوع وسایل نقلیه در حال استفاده در مناطق خاص استفاده کنید. قرار دادن این دوربین ها در نقاط استراتژیک به شما این امکان را می دهد که روش های مختلف حمل و نقل را بهتر درک کنید و به شما امکان می دهد داده های منابع دیگر را برای مقایسه الگوها با پروفایل های جمعیت شناختی برون یابی و ترکیب کنید. این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که رفتار و انتخاب های حرکتی را که اعضای جمعیت باید انجام دهند، توضیح و پیش بینی کنید.

هنگامی که تجزیه و تحلیل این اطلاعات کامل شد، می توانید بهبودهایی را در شیوه های حمل و نقل در سطح شهر اعمال کنید و ابتکاراتی را برای تشویق استفاده از انواع جایگزین یا حمل و نقل پایدارتر ایجاد کنید. به عنوان مثال، در مناطقی که میزان ترافیک عابر پیاده زیاد است، می توانید یک منطقه ترافیکی محدود (LTZ) را معرفی کنید که در آن حمل و نقل و پارکینگ در طول روز محدود می شود تا جریان عابر پیاده و دوچرخه را اولویت بندی کند (به جز وسایل نقلیه مجاز). اگر ترافیک دوچرخه در حال افزایش است، می‌توانید طرح‌بندی جاده‌ها را ارزیابی کنید تا ببینید کدامیک از خیابان‌های وسایل نقلیه و مکان‌های پارکینگ می‌توانند به خطوط دوچرخه تبدیل شوند و خطوط دوچرخه، مناطق پارک دوچرخه، و سیستم‌های اشتراک دوچرخه را بهبود بخشید.

سنسورها در عمل – اندازه گیری نتایج در زمان واقعی

این جمع‌آوری داده‌ها کار کوچکی نیست، اما می‌تواند هنگام برنامه‌ریزی توسعه‌های جدید حیاتی باشد. هنگام برنامه ریزی محله برونشوگ در لوند، تأثیر زیست محیطی بر این منطقه در راس دستور کار قرار داشت. برای دستیابی به این اهداف پایدار، برنامه ریزان شهری تصمیم گرفتند که سفرها به منطقه و از آن منطقه باید حداقل یک سوم پیاده روی یا دوچرخه سواری، یک سوم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یک سوم باقیمانده سفر با ماشین باشد. این یک هدف بلندپروازانه بود و کلید موفقیت اندازه‌گیری نحوه استفاده ساکنان از روش‌های مختلف حمل‌ونقل در یک دوره زمانی مشخص بود.

پروژه FLOW حاصل همکاری بین شهری سازمان‌های مختلف برای استفاده از حسگرها برای جمع‌آوری داده‌های انتقال به یک پلتفرم دیجیتالی است که می‌توان آن‌ها را برای بینش تجزیه و تحلیل کرد. سپس برنامه ریزان شهری از این اطلاعات برای اطلاع رسانی تصمیمات آینده برای حمایت از اهداف اصلی و اندازه گیری فعالیت ساکنان برای درک واکنش آنها به تغییرات استفاده خواهند کرد. این پروژه قرار است تا ژوئن 2024 ادامه داشته باشد و نتیجه ایده‌آل مکانی امن، در دسترس و مطلوب برای زندگی است که در آن جاذبه‌های لوند در دسترس هستند.

همچنین می‌توان از دوربین‌های مداربسته برای درک بهتر جریان مردم در دوره‌های اوج مصرف برای امکان مدیریت بهتر جمعیت استفاده کرد. بسیاری از گردشگران در طول ماه های تابستان به شهرهای اروپایی می روند تا از مکان های دیدنی محبوب بازدید کنند، غذاهای محلی را امتحان کنند و از زندگی شبانه لذت ببرند. فلورانس، ایتالیا به طور معمول سالانه پذیرای 16 میلیون گردشگر است و مقامات شهر مشتاق بودند تا تصویری از نحوه عبور مردم از میدان محبوب دلا سیگنورا به دست آورند.

آن‌ها از دوربین‌های حرارتی قرار داده شده در نقاط استراتژیک برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده کردند که سپس در پلتفرم Snap4City IoT آپلود شد، که داده‌ها را در سراسر خدمات شهری جمع‌آوری و جمع‌آوری می‌کند. این به مقامات شهری کمک کرد تا بینشی در مورد ترافیک پیاده جمع کنند و تغییرات آتی را برای بهبود کارایی برنامه ریزی کنند.

استفاده از داده ها برای حمایت از پایداری و طول عمر شهرها

می توانید از آموخته های کلیدی حاصل از تجزیه و تحلیل داده های خود برای شکل دادن به فعالیت های شهر به گونه ای استفاده کنید که از استاندارد بالای زندگی و سلامتی ساکنان پشتیبانی کند. در نتیجه می توان ابتکارات مختلفی مانند ترویج دوچرخه سواری به دبیرستان ها، کالج ها، دانشگاه ها و مناطق تجاری و تشویق استفاده از اسکوتر به عنوان گزینه دیگری برای کسانی که نیاز به سفر سریع دارند، معرفی کرد.

همچنین می‌توانید عملیات جاده‌ای را برای بهبود دسترسی و جریان ترافیک برنامه‌ریزی کنید، مانند ساخت زیرگذر و پل هوایی که به کاهش زمان سفر کمک می‌کند. برای آن دسته از ساکنانی که به فکر تغییر خودروهای برقی برای کاهش اثرات زیست محیطی فردی خود هستند، می توانید نقاط شارژ بیشتر و سایر زیرساخت های لازم را معرفی کنید.

چنین رویکردی پویایی شهر را با تأثیر مثبت برای کل جامعه تغییر می دهد و بر عواملی مانند تجربه رفت و آمد و کارایی زمان، به ویژه در ساعات اوج مصرف تأثیر می گذارد. این به جوامع اجازه می دهد تا از مزایای داشتن زمان بیشتر برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بهره ببرند و لذت و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

Axis, cctv, Genetec, IP Camera, Milestone, people counting, Repair, RMA, Surveillance, vcpco, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, تعمیرات, خدمات پس از فروش, دوربین, دوربین اکسیس, دوربین تحت شبکه اکسیس, مداربسته, نمایندگی اکسیس, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده رسمی اکسیس
نوشتهٔ پیشین
3 تکنولوژی برای دیدن در تاریکی
نوشتهٔ بعدی
نحوه پشتیبانی از مراکز داده در تحول دیجیتال با دوربین های شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.