قدرت دانش در صنعت امنیت

درک کمبود زمان برای آموزش در یک سازمان، یک چالش همیشگی است. از آنجایی که کارهای کوتاه مدت اولویت دارند، آموزش اغلب به فرداهای بینهایت سپرده میشود. همچنین، آموزش اغلب دارای هزینه ای است که باید در بودجه و ساعات کار کارکنان لحاظ شود. با این حال، یادگیری و توسعه مداوم برای رقابتی ماندن یک سازمان ضروری است. افزایش دانش کارکنان، شرکت ها را قادر می سازد تا توان و خدمات خود را بهبود بخشند که به نوبه خود می تواند فروش را افزایش دهد. در حالی که آموزش باعث رشد افراد، از جمله آینده شغلی آنها می شود، شرکت هایی که در آموزش سرمایه گذاری می کنند، احتمال بیشتری دارد که استعدادها را جذب کرده و آنها را حفظ کنند. تمرکز بر آموزش کارفرمایان و کارمندان به طور یکسان استانداردها را در کل صنعت افزایش می دهد و نتیجه را برای مشتریان نهایی بهبود می بخشد. فناوری شبکه به طور مداوم در حال تغییر است. این امر باعث می‌شود که آموزش مداوم برای پیشروی در نوآوری در صنعت امنیت مهم‌تر شود. در این مقاله، به اهمیت یادگیری از دیدگاه کارمند و کارفرما نگاه خواهیم کرد.

چرا افزایش دانش برای فرد مهم است

تعهد به آموزش به شما کمک می کند ارزش خود را برای کارفرمایان فعلی و آینده افزایش دهید. علاوه بر تقویت توانایی در کاری که در شغل فعلی خود ارائه می‌دهید، افزایش دانش و مهارت‌ها می‌تواند پیشرفت شغلی و فرصت‌های شغلی را در سازمان فعلی شما – یا هر جای دیگر – بهبود بخشد. فرصت‌هایی که آموزش به ارمغان می‌آورد همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا شغل ها و امکانات جدیدی را کشف کنید که قبلاً نمی‌دانستید در دسترس هستند.

در حالی که آموزش تضمین می کند که شما با فناوری های امنیتی در حال ظهور به روز بمانید، آموزش صحیح اغلب شامل تئوری و عملی می شود که مختص یک برند نیست. از طرف دیگر، برای متمایز کردن مهارت‌های خود، آموزش می‌تواند بسیار تخصصی باشد تا به شما در کسب تخصص در تقاضا کمک کند.

شاید مهم‌تر از همه، بهره‌مندی از تعهد به یادگیری مادام‌العمر، یک محیط با فضیلت ایجاد می‌کند که با افزایش اعتماد به نفس منجر به رضایت و لذت بیشتر می‌شود. هرچه عملکرد بهتری داشته باشیم، چالش ها لذت بخش تر می شوند.

چرا افزایش دانش کارکنان برای شرکت و مشتریان مهم است؟

مزیت اصلی سرمایه گذاری در آموزش، بهبود عملکرد تجاری است. صرف نظر از اینکه شرکت شما بر روی طراحی یا نصب سیستم تمرکز می کند، به دست آوردن قابلیت مشاوره در طیف وسیع تری از فناوری، پتانسیل افزایش فروش را ایجاد میکند.

علاوه بر این، افزایش دانش از طریق آموزش همچنین می تواند سودآوری را از طریق انتقال از فروش فقط محصول به عرصه پیچیده تر فروش راهکار افزایش دهد. توانایی مشاوره و مدیریت یک راهکار امنیتی نه تنها به ارزش محصولات بلکه به دانش فنی دستیابی به آن نیز می افزاید. دستیابی به قابلیت فروش راهکار همچنین به ایجاد شراکت های بلندمدت کمک می کند و به مشتریان نشان می دهد که شایستگی شما برای نیازهای رو به رشد آنها مقیاس پذیر است.

هر چه کارکنان شما دانش بیشتری داشته باشند، مشتریها تجربه بهتری خواهند داشت. این نه تنها باعث افزایش رضایت از هر پروژه می شود، بلکه به حفظ طولانی مدت مشتری نیز کمک می کند. از دیدگاه مشتری، کار با شریکی که در آموزش برای توسعه کارکنان خود سرمایه گذاری می کند، راه حل ها و خدمات بهتری را ارائه می دهد.

معرفی نام تجاری شرکت خود به عنوان سرمایه گذار در آموزش به شما کمک می کند تا شرکت خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا قرار دهید. در نهایت، دانش و تخصص کارکنان شما به جذب مشتریان بیشتر – و افزایش حق العمل شما کمک می کند.

برای دستیابی به این مزایا، باید کارکنان مستعد را جذب و حفظ کنید. شتاب در تحرک شغلی و تغییر ماهیت محیط کار امروزه به این معنی است که حفظ استعدادها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به گفته لینکدین، دلیل عمده ماندن کارمندان در یک شرکت، فرصت های یادگیری است.

یادگیری و توسعه نیز به شدت به تحرک در سازمان کمک می کند، زیرا کارکنان توانمندتر می توانند مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیرند. این همچنین برای حفظ و نگهداری بسیار مهم است، جایی که آخرین گزارش یادگیری لینکدین نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که در تحرک داخلی برتر هستند، تقریباً دو برابر بیشتر از شرکت‌هایی که فرصت‌های کمی دارند، کارکنان خود را حفظ می‌کنند.

تعهد یک شرکت به یادگیری مستمر نیز عامل مهمی برای جذب کارکنان جدید است. نشان دادن تعهد به توسعه کارکنان در حال تبدیل شدن به یک مزیت می باشد.

آموزش چگونه باید انتخاب شود؟

برای افزایش عملکرد تجاری و سطوح خدمات – و حفظ کارکنان در بخش‌ها – آموزش در حوزه فناوری شبکه باید شامل فروش و همچنین نقش‌های فنی باشد. برای انتخاب آموزش مناسب، مهم است که بتوان آن را در دنیای واقعی اعمال کرد، اگرچه ممکن است مبنای عملی یا نظری داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که سطح آموزش تخصص با تجربه و مهارت کارمند مطابقت داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که یادگیری قابل دستیابی و مفید است. هر رویکرد یادگیری را که انتخاب کنید، تعیین زمان برای آن بسیار مهم است. به طور خلاصه، اگر آموزش اولویت بندی نشود، این اتفاق نمی افتد.

یادگیری از دیگران در یک سازمان مهم است و تجربه و تخصص داخلی هر شرکت منبع ارزشمندی است. به همین ترتیب، یک عضو شایسته تیم اغلب آن دانش را با بقیه تیم به اشتراک می گذارد. با این حال، چالش تکیه بر همکاران برای ارائه آموزش شامل تعهد زمانی مورد نیاز برای مسئولین آموزش و همچنین محدودیت در آگاهی از آخرین فناوری است.

بنابراین، کار با شریک آموزشی مناسب می‌تواند به شما در ایجاد نوآوری، ایجاد فرصت‌های جدید و باز کردن بازارهای جدید از طریق فروش محصولی جدید به مشتریان فعلی کمک کند. خواه این اضافه کردن فناوری جدید، از بلندگوهای صوتی گرفته تا آنالتیک ویدئویی، تا راهکارهای یکپارچه باشد، یک شریک آموزشی متحدی است که به شما دانش تخصصی لازم برای دستیابی به اهداف تجاریتان را می دهد.

مربیان فنی فقط بر موضوع خود تسلط ندارند، بلکه تکنیک های آموزشی نیز دارند که سرعت و اثربخشی یادگیری را افزایش می دهد. صلاحیت داوری شخص ثالث نیز کسب دانش را تأیید می کند و گواهینامه را به عنوان ارزیابی عینی شایستگی و دانش اعطا می کند. این امر یادگیری را برای سازمان مادر و همچنین فرد تأیید می کند.

آموزش مداوم ارزش افزوده را تضمین می کند

برای حفظ دانش، باید دوباره آن را بازبینی کرد. این به معنای استفاده از یادگیری در محل کار، و همچنین به روز رسانی دانش و مهارت ها با به روز رسانی منظم آموزشی است.

اگر آموزش به عنوان یک تمرین ازوله و به عنوان یک فعالیت جدا از پیشرفت و مشارکت بالقوه یک فرد در افزایش تجارت، در نظر گرفته شود، می تواند مانند یک کار از سرباز کنی به نظر برسد. با این حال، اگر به عنوان بخشی از نحوه رشد فرد، شرکت و مشتری در کار روزانه شما ادغام شود، در هر مرحله ارزش افزوده خواهد داشت و ثابت می کند که دانش چقدر می تواند قدرتمند باشد.

آموزش, ارزش افزوده, اکسیس, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, تعمیرات, خدمات پس از فروش, دوربین, دوربین اکسیس, مداربسته, نمایندگی اکسیس, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده اکسیس, نماینده رسمی اکسیس
نوشتهٔ پیشین
حرکت به سمت آینده ترافیک هوشمند با فناوری نظارت تحت شبکه
نوشتهٔ بعدی
امنیت فیزیکی و امنیت سایبری – آیا تفاوت زیادی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.