فراهم کردن یک محیط آموزشی امن

یکی از اهداف اصلی هر مرکز آموزشی اعم از ابتدایی، متوسطه یا بعد از متوسطه، فراهم کردن محیطی امن برای یادگیری دانش آموزان است. ایجاد یک محیط یادگیری ایمن به معلمان، والدین، دانش آموزان و کارکنان این امکان را می دهد که اطمینان داشته باشند که در همه زمان ها از امنیت برخوردار هستند.
امنیت فیزیکی نقش بزرگی در تامین این ایمنی از طریق نظارت تصویری، کنترل دسترسی و موارد دیگر دارد. به طور خاص، تجزیه و تحلیل در سال های اخیر تأثیر قابل توجهی بر بهبود ایمنی در امکانات آموزشی داشته است. تجزیه و تحلیل ویدیویی تعبیه شده در سیستم نظارت می تواند به پرسنل دانشگاه، از جمله تیم های امنیتی، با سرعت بیشتری نسبت به یک تهدید یا حادثه در حال انجام هشدار دهد، از ورود مزاحمان جلوگیری کند تا از آسیب جلوگیری کند، و مدیریت جستجوهای پس از حادثه را آسان تر و سریع تر انجام دهد. این امر نیاز به منحرف کردن منابع برای پاکسازی آسیب‌ها را کاهش می‌دهد، در حالی که به دانش‌آموزان و معلمان این امکان را می‌دهد تا تمرکز بیشتری روی یادگیری داشته باشند و والدین احساس اطمینان بیشتری نسبت به امنیت فرزندانشان داشته باشند.
امنیت شخصی
هر پردیس چالش های منحصر به فرد خود را از درون دیوارهای خود ارائه می دهد، در حالی که باید با تهدیدهای خارجی بالقوه مقابله کند.
یک مدرسه ابتدایی یا راهنمایی ممکن است مجبور باشد با بازدیدکنندگان ناخواسته ای که در اطراف ساختمان معطل می شوند یا دانش آموزانی که در هنگام استراحت ناهار با هم دعوا می کنند مقابله کند. در مقایسه، محوطه دانشگاه احتمالاً بعد از ساعت‌ها با مشکلاتی در مورد حمله یا خشونت مواجه می‌شود، در شرایط نوری سخت‌تر با افراد کمتری در اطراف برای هشدار یا درخواست کمک سروکار داشته باشد.
برای بازدیدکنندگان ناخواسته یا مشکوک، یک دوربین ویدیویی همراه با تجزیه و تحلیل برای شناسایی افراد پرسه‌زن می‌تواند یک اعلان را مستقیماً به اپراتور ارسال کند و به آنها در مورد تهدید بالقوه هشدار دهد و به آنها اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا نیاز به توجه بیشتری دارد یا خیر. در عین حال، تجزیه و تحلیل های صوتی می توانند به رفتارهای پرخاشگرانه یا فریادهای کمک گوش دهند تا سریعتر از صحنه پشتیبانی کنند یا اگر پس از ساعت ها، به طور خودکار یک تماس اضطراری را راه اندازی کنند.
حفاظت از دارایی ها
بودجه بندی برای یک سال تحصیلی همیشه با توجه به هزینه در مقابل سود است. اگر مدرسه در معرض خرابکاری یا سرقت قرار گیرد، خرج کردن پول برای جایگزینی تجهیزات دزدیده شده یا هدایت منابع برای تمیز کردن پس از یک حادثه می تواند پرهزینه باشد. خوشبختانه، امروزه بیشتر تحلیل‌های مبتنی بر لبه می‌توانند به کاهش این نوع حوادث کمک کنند و هزینه کلی عملیات را کاهش دهند. به عنوان یک مزیت اضافی، این فناوری اغلب در دوربین های نظارتی تعبیه شده و بسته به سازنده به صورت رایگان در دسترس است.
تخریب بناهای یادبود یا مجسمه‌های مدرسه، آتش‌سوزی، آسیب عمومی، یا خرابکاری در زمین‌های ورزشی… فهرست مشکلات احتمالی که امکانات آموزشی با آن مواجه هستند ادامه دارد. اغلب، این حوادث بعد از ساعت مدرسه اتفاق می افتد، زمانی که هیچ پرسنلی در محل برای دستگیری عاملان در عمل وجود ندارد. بسیاری از پردیس‌های مدارس این عارضه را دارند که به طور کامل حصارکشی نشده‌اند. در حالی که این امر فضای مدرسه را باز می کند تا مردم بتوانند از آنها به عنوان میانبر خانه، راه رفتن حیوانات خانگی خود یا استفاده از تورهای بسکتبال استفاده کنند، می تواند جلوگیری از آسیب یا خرابکاری را دشوارتر کند.
با این حال، پاسخ به حفاظت از دارایی‌ها لزوماً حصارکشی مدارس نیست. در عوض، مدارس می‌توانند تجزیه و تحلیل‌های سرگردان را در سیستم نظارتی خود با بلندگوهای صوتی شبکه یا یک آژیر شبکه بارق ترکیب کنند تا رویکردی فعال‌تر برای محافظت از محوطه دانشگاه در برابر چنین رفتار ناخواسته و پرهزینه‌ای اتخاذ کنند. . دوربین‌ها می‌توانند قضاوت کنند که شخصی زمان زیادی را در محل گذرانده است تا فقط در آن قدم بزند و سپس به طور خودکار یک صدا یا پیامی را پخش می‌کند که از شخص می‌خواهد حرکت کند. اگر به پیام توجه نشود، یک زنگ هشدار ثانویه می‌تواند اعلانی را برای امنیت دانشگاه یا یک سرویس نگهبان ایجاد کند.
سرقت تجهیزات مدرسه مانند رایانه و سایر اشیاء با ارزش را نیز می توان با استفاده از راه حل یکپارچه ای مانند این کاهش داد. حصول اطمینان از اینکه دارایی ها در مرحله طراحی سیستم امنیتی، با دوربین های موجود در مناطق با ارزش بالا پوشش داده شده اند، به عنوان یک بازدارنده موفق عمل می کند. در صورت وقوع سرقت، می توان از ویدئو برای شناسایی مقصر و حمایت از تحقیقات استفاده کرد.
هنگام ایجاد یک محیط آموزشی ایمن باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. برای همه افراد درگیر – از والدین و معلمان گرفته تا متخصصان بهداشت روان، مجریان قانون و سایر اعضای جامعه – مهم است که به طور فعال با هم کار کنند تا محیطی امن و فراگیر را تضمین کنند. فناوری نقش کلیدی در برنامه جامع هر مرکز ایفا می کند تا دانش آموزان را ایمن نگه دارد و به آنها کمک کند تا از آموزش خود حداکثر استفاده را ببرند.

AI, Axis, cctv, Genetec, IP Camera, Milestone, Repair, RMA, Security Center, Support, Surveillance, vcpco, اکسیس, اینترنت اشیاء, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, تعمیرات, خدمات پس از فروش, خرید دوربین اکسیس, خرید دوربین مداربسته, دوربین مداربسته, فروش, نظارت تصویری, نمایندگی اکسیس, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده رسمی اکسیس
نوشتهٔ پیشین
خرید سیستم امنیتی: پنج مرحله برای بهینه سازی سرمایه گذاری
نوشتهٔ بعدی
آنالیز ویدئویی جهت بهبود ایمنی و سلامت محل کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up