امنیت در مدارس

چرا راه حل های end-to-end برای تضمین ایمنی در مدارس حیاتی است؟

یک عامل اصلی در طراحی و اجرای سیستم امنیتی مدرسه، تضمین سطح معقول امنیت برای کارکنان، دانش آموزان و جامعه است. آگاهی از موقعیت بسیار مهم است و این امر با اجرای استراتژی های امنیتی مناسب و ادغام فناوری های مناسب قابل دستیابی است. این بدان معنی است که در مواقع اضطراری نه تنها امنیت برقرار است، بلکه به طور کامل برای مدیران قابل دسترسی است. با ادغام سیستم‌های امنیتی مانند دوربین‌ها و کنترل دسترسی، دستگاه‌های IoT برای عملکرد به عنوان یک راه‌حل یکپارچه – یعنی یک رویکرد سرتاسری – مدیران و نیروهای امنیتی مدارس توانایی خود را برای انجام اقدامات مناسب بهبود می‌بخشند.

بیشتر مدارس منابع امنیتی محدودی دارند، بنابراین دستگاه‌های مختلف IOT، مانند دوربین‌های شبکه، کنترل‌های دسترسی به شبکه و بیسیم ها، بلندگوهای شبکه، به‌عنوان «افزاینده ی نیرو» برای استفاده از اتوماسیون برای گسترش پوشش امنیتی 24/7 در یک منطقه وسیع استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها می‌توانند هشدارها و فیلم‌های ویدیویی زنده را برای پیگیری به ایستگاه نظارتی مرکزی یا تلفن هوشمند یک افسر امنیتی ارسال کنند. انتخاب یک نرم‌افزار مدیریت ویدیو (VMS) که بتواند اطلاعات این دستگاه‌های مختلف را دریافت کند و بینش‌های قابل استفاده را قبل، حین و بعد از رویداد ارائه دهد، می‌تواند زمان پاسخگویی را به شدت کاهش دهد، از آسیب‌های پرهزینه جلوگیری کند و فرآیندهای پس از حادثه را بهبود بخشد و در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

دوربین های تحت شبکه از نزدیک همه چیز را زیر نظر دارند

انتخاب دوربین‌های نظارتی که تصاویر واضح و قابل استفاده را در سناریوهای سخت یا کم نور ارائه می‌دهند، می‌تواند به اطمینان از آگاهی از موقعیت در طول یا بعد از یک حادثه کمک کند. دوربین هایی با قابلیت نور کم حتی در غیاب حداقل نور، ویدئویی با وضوح بالا و تمام رنگی را در اختیار شما قرار می دهند.

دوربین‌ها همچنین می‌توانند از آخرین فناوری هوش مصنوعی استفاده کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به مداخله تیم امنیتی شما صحنه‌ای را برای حوادث نظارت کنند و رویدادهایی مانند صدا یا نور را برای جلوگیری از آسیب یا نفوذ بیشتر ایجاد کنند و در عین حال به نگهبانان یا مقامات محلی خود نیز اطلاع دهند. این تحلیل‌های هوش مصنوعی برای فعال کردن نظارت فعال و دسترسی به بینش‌های عملی برای تأیید سریع رویدادهای شناسایی شده یا تنظیم پاسخ‌های خودکار طراحی شده‌اند.

محدود کردن ورود با راه حل های کنترل دسترسی

مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک سیستم کنترل دسترسی مدرن در تاسیسات مدرسه شما پیاده سازی شده است. این امر ورود به ساختمان‌ها را برای افراد خاصی محدود می‌کند و می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که بر اساس زمان‌بندی متناسب با نیازهای خاص هر مکان کار کند. هنگامی که در سیستم مدیریت ویدیوی خود یک راه حل انتها به انتها ایجاد می کنید، می توانید از طریق یک رابط یکپارچه به مدیریت بهتر دسترسی به ساختمان های خود برسید. هنگامی که در ترکیب با تجزیه و تحلیل تعبیه شده در تلفن های داخلی یا دوربین های نصب شده در نزدیکی ورودی ها استفاده می شود، مسئولان مدرسه می توانند از پرسه زدن یا سایر فعالیت های مشکوک آگاه شوند.

با داشتن سیستم کنترل دسترسی به عنوان بخشی از VMS بزرگتر، اطلاعات رویداد را می توان بین سیستم دوربین، سیستم مخابره داخلی و کنترل دسترسی به اشتراک گذاشت که امکان کنترل و سهولت استفاده بیشتر را فراهم می کند. بر اساس رویدادهای کنترل دسترسی، می توان فیلم ویدئویی را برای پیگیری برچسب گذاری کرد. سوابق بازدیدکنندگان را می توان به راحتی ویدیو همراه با ورود به سیستم تأیید کرد تا هرگونه ناهنجاری را تشخیص دهد. می‌توانید رویه‌های را با استفاده از یک راهکار نرم‌افزار تأیید، فعالسازی و بر lock down  ها نظارت کنید، که به شما امکان می‌دهد به راحتی، سریع و مؤثر کنترل کنید. این به طور چشمگیری دسترسی در پرواز را بهبود می بخشد و در عین حال تحقیقات پس از حادثه را آسان تر و سریع تر می کند.

سیستم صوتی تحت شبکه سبب تنش زدایی و بازدارندگی میشود

صدا یک ابزار قدرتمند و مقرون به صرفه برای بهبود ایمنی دانش آموزان و افزایش کارایی عملیاتی شما است. پیاده‌سازی بلندگوهای IP در سراسر مدرسه ابتدایی یا متوسطه و همچنین محوطه‌های دانشگاهی، آخرین راه حل برای یک راه‌حل کامل است و عامل اصلی در بسیاری از سناریوهایی است که قبلاً ذکر شد. تجزیه و تحلیل های هوش مصنوعی در دوربین ها اطلاعات و ابزاری را برای تحریک فراهم می کند، در حالی که جزء صوتی به طور فعال بازدارندگی را فراهم می کند. پیامی از یک سخنران که به یک مزاحم یا متجاوز هشدار می دهد که مقامات در راه هستند، یک راه فوق العاده موثر برای کاهش هزینه های مرتبط با رویدادهای امنیتی است که به طور موثر رفتار بد در محوطه دانشگاه را در مسیر خود متوقف می کند.

مدیران مدرسه یا نگهبانان/افسران مدرسه شما می‌توانند به سرعت و مستقیم با دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه ارتباط برقرار کنند، موقعیت‌ها را منتشر کنند و به مردم اطلاع دهند که در صورت بروز حوادث یا موارد اضطراری کمک در راه است. این مؤلفه‌های صوتی همچنین می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و دستورالعمل‌ها را در طول قفل کردن ذکر شده قبلی یا سناریوهای نگه‌داشتن و ایمن ارائه کنند.

علاوه بر دستگاه‌های صوتی، یک آژیر شبکه می‌تواند هم با علائم بصری و هم سیگنال‌های صوتی در مورد یک حادثه در حال انجام، اضطراری، یا به سادگی دسترسی به منطقه محدود را رد کند. همراه با دوربین‌هایی که دارای تجزیه و تحلیل هستند، می‌تواند نشان‌دهنده اعطای دسترسی یا عدم دسترسی به یک پارکینگ باشد، یا اینکه یک وسیله نقلیه با سرعت بیش از حد در محوطه مدرسه یا دانشگاه رانندگی می‌کند.

سیستم های End-to-End پشتیبانی جامع را ارائه می دهند

وقتی همه این سیستم‌ها در یک راه‌حل ساده و آسان با هم کار می‌کنند، مدیران مدرسه شما و سایر ذینفعان نه تنها ابزارهایی برای ایمن‌تر کردن محل‌ها و جوامع دارند، بلکه دسترسی متمرکز به آن سیستم‌ها را نیز دارند. با استفاده از توانایی‌های چندبرابر خودکار اتوماسیون از طریق دوربین‌های دارای هوش مصنوعی، کنترل دسترسی یکپارچه و قابلیت‌های صوتی همه تحت یک پلتفرم، محیط امن‌تری و توانایی بهبود یافته‌ای را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید سریع‌تر قبل، در حین و بعد از حادثه اقدام کنید.

AI, Axis, cctv, Genetec, IP Camera, Milestone, Repair, RMA, Support, Surveillance, vcpco, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, تعمیرات, خدمات پس از فروش, دوربین, دوربین تحت شبکه اکسیس, مداربسته, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده رسمی اکسیس, هوش مصنوعی
نوشتهٔ پیشین
محفاظت در مقابل نفوذ مبتنی بر لبه در زیرساخت های حیاتی و عملیاتی صنعتی: یکپارچه، قابل اعتماد و مقرون به صرفه
نوشتهٔ بعدی
چگونه فناوری نظارت می تواند به شهرها در دستیابی به اهداف خود در راستای رسیدن به ثبات کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.