ایمنی محل کار در زیرساخت های حیاتی و عملیات صنعتی: به حداقل رساندن خطرات، به حداکثر رساندن تداوم کسب و کار

زیرساخت های حیاتی و سایر عملیات صنعتی برای جامعه و اقتصاد ضروری هستند. حفظ تداوم کسب و کار کلیدی است، اما حوادث محل کار که کارکنان را به خطر می اندازد و عملیات را متوقف می کند یک خطر واقعی در این بخش است. این امر اجرای سیستم هایی را که به اطمینان از حضور کارگران در مکان مناسب در زمان مناسب (یا حداقل در مکان نامناسب در زمان نادرست) کمک می کند، بسیار مهم می کند. آنها برای رفاه کارکنان و همچنین راه‌اندازی و راه‌اندازی سیستم‌ها حیاتی هستند.

هیچ سیستمی نمی تواند به طور کامل حدف خطر تصادف را تضمین کند. با این حال، اتخاذ یک رویکرد پیشگیرانه برای ایمنی در محل با راه حل های نظارتی هوشمند و مقرون به صرفه به شما امکان می دهد این خطر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با ایجاد یک محیط کاری امن تر، تداوم کسب و کار را از طریق به حداقل رساندن زمان خرابی افزایش خواهید داد.

این فرآیند نیازی به پیچیده شدن ندارد. با انتخاب راه حل های نظارتی که بر روی یک پلت فرم باز کار می کنند، می توانید به راحتی دوربین های جدید را با زیرساخت های موجود خود ادغام کنید. در نظر گرفتن این رویکرد به این معنی است که می‌توانید از سرمایه‌گذاری‌های قبلی و در عین حال ایمن‌تر کردن سایت، ارزش بیشتری کسب کنید. این نه تنها برای بهبود آگاهی از خطرات در محل در زمان واقعی برای اطمینان از اینکه می توانید قبل از وقوع یک حادثه واکنش نشان دهید، بلکه برای جلوگیری از حوادث قابل اجتناب و بهبود پروتکل های ایمنی برای دراز مدت است.

اقدام در مورد حوادث بلادرنگ

آلارم های آتش و دود زیربنای اولیه ایمنی محل کار است، اما سیستم‌های آلارم سنتی و مشاهدات حضوری تنها می‌توانند تا حدی از نظر بهبود ایمنی محل کار پیش بروند. به هر حال، اگر از خطر بالقوه آگاه نباشید، نمی توانید اقدام کنید. برای بهبود مدیریت ریسک در محیط های کاری صنعتی، این سیستم های سنتی باید با راه حل هایی تکمیل شوند که آگاهی موقعیتی بیشتری را فراهم کنند.

نظارت در محل پوششی با وسعت و دقت بسیار بیشتری نسبت به مشاهدات حضوری ارائه می دهد. چه دوربین حرارتی باشد که تغییر دمای غیرمنتظره را تشخیص می‌دهد و به شما کمک می‌کند نشت گاز را تشخیص دهید یا دوربینی با تجزیه و تحلیل داخلی که دود را برای پیشگیری اولیه از آتش‌سوزی تشخیص می‌دهد، این فناوری می‌تواند شما را از قبل از خطرات آگاه کند.

ادغام دوربین‌ها در سیستم‌های کنترل و پاسخ صنعتی موجود، پشتیبانی را در زمان آنی ارائه می‌دهد. اگر تجزیه و تحلیل های موجود در سیستم نظارت خطری مانند تشخیص سقوط یک فرد را تشخیص دهند، می توان یک هشدار ارسال کرد تا افرادی که نیاز به پاسخگویی دارند بتوانند به سرعت عمل کنند.

در حالی که دوربین‌های شبکه تصویری از یک سناریوی بالقوه خطرناک را ارائه می‌دهند، راه‌حل‌های صوتی شبکه نیز کلید ایمنی محل کار هستند – به شما این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز به تخلیه یا یک روش ایمنی دیگر، مستقیماً با کارکنان در محل ارتباط برقرار کنید. با راه‌حل‌های نظارتی متصل، نه تنها می‌توانید موقعیت‌های بالقوه پرخطر را قبل از اینکه منجر به تصادف شوند، بگیرید، بلکه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کارگران در صورت نیاز از پشتیبانی سریع برخوردار می‌شوند.

نکته مهم، تجزیه و تحلیل هوشمند طیف وسیعی از عملکردهای ایمنی خودکار را ممکن می کند، به علاوه می توانید پارامترها را متناسب با نیازهای عملیات خود تنظیم کنید و خطر هشدارهای نادرست را کاهش دهید. به عنوان یک تجارت، راهکارهای نظارت آنلاین به طور فزاینده ای برای کاهش خطرات در زمان واقعی و رسیدگی سریع به شرایط اضطراری ضروری هستند.

جلوگیری از حوادث در آینده نزدیک

راهکارهای ویدیویی هوشمند نیز کلید کاهش تصادفات قابل اجتناب در محل هستند. با دوربین‌های آنلاین، صدای تحت شبکه و تجزیه و تحلیل هوشمند، می‌توانید سیستم خود را طوری پیکربندی کنید که رفتارهای خطرناک را شناسایی کرده و مستقیماً کارکنان را مورد خطاب قرار دهد تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید از خطر دور باشند یا از وقوع حادثه جلوگیری کنید. به عنوان مثال، می‌توانید راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تشخیص وجود یا عدم وجود PPE، مانند کلاه‌های سخت، سفارشی کنید، که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به پوشیدن تجهیزات ایمنی، به کارگر هشدار دهید. به طور مشابه، راه‌حل‌هایی با استفاده از دوربین‌های دارای تجزیه و تحلیل می‌توان برای پاک نگه داشتن مناطقی که خطر بیشتری برای صدمات دارند ایجاد کرد و در صورت نزدیک شدن بیش از حد کارگر به منطقه ممنوعه، هشدار ارسال می‌کند.

اتخاذ این رویکرد پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات، یک ایمنی حیاتی را فراهم می کند که تضمین می کند حتی اگر کارمندان یک اقدام ایمنی را فراموش کنند، راه حلی برای یادآوری آنها وجود دارد. به عنوان یک کارفرما، می توانید مطمئن باشید که تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت کارگران انجام می دهید. مزایای اضافی برای انجام این اقدامات احتیاطی شامل ادعاهای کمتر، مسئولیت کمتر و اجتناب از توقف غیرضروری ناشی از تصادفات و تحقیقات ناشی از آن است.

نکته مهم این است که شما می‌توانید این نظارت را در حالی که به صورت پویا افراد را نقاب می‌زنید (یا تار می‌کنید) اجرا کنید – چه افراد کامل یا فقط صورت آنها – برای محافظت از حریم خصوصی کارگران و در عین حال مراقب ایمنی آنها باشید. هنگامی که از طریق یک برنامه کاربردی همه کاره و مبتنی بر لبه استفاده می شود، گزینه های پوشاندن پویا امکان جلوگیری از حوادث قابل اجتناب را در عین رعایت دقیق ترین الزامات حفظ حریم خصوصی ممکن می کند. ویدیو به جای روی سرور مستقیماً روی دوربین پردازش و پوشانده می شود و خطر نشت فیلم بدون ماسک را محدود می کند.

تجزیه و تحلیل خطرات برای بهبود سیاست های ایمنی

راه‌حل‌های نظارتی علاوه بر شناسایی شیوه‌های ناایمن در زمان واقعی یا اجتناب از حوادث کوتاه‌مدت، می‌توانند بینشی برای بهبود سیاست‌های ایمنی و جلوگیری از مشکلات در آینده ارائه دهند. شما می‌توانید حوادث محل کار، جراحات و موارد نزدیک از دست رفته را از طریق مواد ضبط‌شده (یا یک خوراک زنده) به طور عمیق بررسی و تجزیه و تحلیل کنید تا دلایل اصلی آن‌ها را بفهمید و پروتکل‌های ایمنی برای رسیدگی به آنها ابداع کنید.

هم دوربین های شبکه و هم سایر حسگرها، مانند دوربین های فرسوده، می توانند فیلم را به روشی دقیق و بی طرفانه برای حمایت از بهبود مستمر سیاست های ایمنی ارائه دهند. استفاده از این بینش از راه‌حل‌های نظارتی می‌تواند تکمیل کننده گام‌هایی باشد که قبلاً برای نظارت بر سلامت و ایمنی در زیرساخت‌های حیاتی و سایر عملیات‌های صنعتی وجود دارد، خواه این بررسی نقطه‌ای توسط مدیریت در حین قدم زدن در محل یا تجزیه و تحلیل فصلی حوادث توسط منابع انسانی باشد. استفاده از این فناوری برای بهبود بیشتر شیوه‌های ایمنی و بهداشت به حفظ امنیت نیروی کار شما و تداوم کسب‌وکار طولانی‌مدت کمک می‌کند.

یک رویکرد باز برای محافظت از کارکنان و تداوم کسب و کار

کار در یک محیط خطرناک، و اغلب به تنهایی، می تواند استرس زا باشد: کارگران می خواهند بدانند که تعادل و کنترل وجود دارد. فرصتی برای استفاده از فناوری نظارت باز و نوآورانه برای شناسایی و رسیدگی به شاخص‌های اولیه خطرات ایمنی وجود دارد – اولویت دادن به ایمنی نیروی کار شما.

علیرغم وجود اغلب سیستم‌های نظارت قدیمی متعدد، زیرساخت‌های حیاتی و سایت‌های عملیات صنعتی به ندرت برای یک رویکرد واقعاً فعالانه برای ایمنی در محل از طریق نظارت هوشمند راه‌اندازی می‌شوند. با پیاده‌سازی راه‌حل‌های نظارتی که بر روی یک پلتفرم باز عمل می‌کنند و می‌توانند از سرمایه‌گذاری‌های قبلی دوربین شبکه بیشترین بهره را ببرند، می‌توانید به سرعت در مورد حوادث بلادرنگ عمل کنید، از حوادث قابل اجتناب جلوگیری کنید و فرآیندهای ایمنی را برای آینده بهبود بخشید. اتخاذ این رویکرد به شما این امکان را می دهد که مراقب کارگران خود باشید و در عین حال با به حداقل رساندن خطر خسارت و از کار افتادن، به سود نهایی خود نیز توجه کنید.

Axis, cctv, Genetec, IP Camera, Milestone, Partner, Repair, RMA, security, Security Center, Support, Surveillance, vcpco, انقلاب چهارم صنعتی, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, خدمات پس از فروش, دوربین تحت شبکه اکسیس, دوربین مداربسته, صنایع سنگین, کارخانه, مراکز صنعتی, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده رسمی اکسیس, هوش مصنوعی
نوشتهٔ پیشین
چگونه فناوری نظارت می تواند به شهرها در دستیابی به اهداف خود در راستای رسیدن به ثبات کمک کند.
نوشتهٔ بعدی
Fintech چیست؟ نظارت تصویری و هوش مصنوعی چگونه به کمک آن می آید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.