چگونه راه حل های صوتی و تصویری تحت شبکه از تکامل داروخانه ها پشتیبانی می کنند

چگونه راه حل های صوتی و تصویری تحت شبکه از تکامل داروخانه ها پشتیبانی می کنند

صنعت خرده‌فروشی فیزیکی دائماً به دنبال راه‌هایی برای استفاده از فناوری برای مقابله با بزرگترین چالش‌های خود است، به‌ویژه زمانی که با رقابت فزاینده‌ای از سوی همتایان آنلاین روبرو می‌شود. بخش داروخانه‌های خرده‌فروشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به دلیل تغییرات بازار و تغییر محدودیت‌ها، برخی از آن‌ها اندکی تکامل یافته‌اند. آنها فراتر از توزیع ساده داروها و ارائه طیف وسیعی از محصولات و خدمات از جمله مشاوره پزشکی داخلی با مشتریان رفته اند.

از آنجایی که پیچیدگی و ترکیبی بودن این فروشگاه ها ادامه دارد، برای شما بسیار مهم است که فناوری مناسب را برای پشتیبانی از عملیات، بهبود امنیت و مقابله با جلوگیری از تلفات پیاده سازی کنید، و در نهایت یک تجربه مثبت در فروشگاه ایجاد کنید.

از پیشگیری از ضرر تا رعایت مقررات، داروخانه ها نیازهای خاصی دارند

ماهیت چند منظوره فزاینده داروخانه ها به انواع مختلفی از راه حل ها نیاز دارد. همانند سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، راه‌حل‌های صوتی و تصویری تحت شبکه می‌توانند شما را در دستیابی به اهداف امنیتی خود پشتیبانی کنند. خواه نظارت و بازدارندگی از رفتارهای ضد اجتماعی یا تهاجمی باشد یا هشدار دادن به کارکنان در مورد حوادث تا بتوانند مداخلات تیم های امنیتی را تسهیل کنند. به طور خاص برای جلوگیری از ضرر، می توانید از دوربین های مجهز به تجزیه و تحلیل در مناطق تسویه حساب، امکانات ذخیره سازی و خروجی ها برای شناسایی فعالیت های مشکوک استفاده کنید.

با توجه به ذخیره و توزیع داروهای کنترل شده، بسیار مهم است که نظارت دقیق تری بر موجودی در مناطق خاصی از داروخانه خود انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که دارو مطابق با مقررات شمارش و توزیع می شود. این همچنین به منطقه تحویل نیز گسترش می یابد تا اطمینان حاصل شود که سازمان های لجستیک و دریافت کنندگان دارو از رویه های صحیح پیروی می کنند. ممیزی های امنیتی خارجی را می توان در زمان های خاصی انجام داد، بنابراین بسیار مهم است که فرآیندهای مناسب برای جلوگیری از جریمه ها یا اختلالات در تجارت وجود داشته باشد.

اگرچه داروخانه شما به دلیل ماهیت موجودی، به اقدامات امنیتی شدیدتری نیاز دارد، خدمات با کیفیت بالا به مشتریان نیز به همین دلیل حیاتی است. مشتریان ممکن است بخواهند در مورد داروهایی که برای آنها تجویز شده یا در مورد وضعیت آنها صحبت های حساس و خصوصی با کارکنان شما داشته باشند. توانایی رسیدگی سریع و همدلانه به آنها باعث ایجاد روابط عمیق تر می شود.

تجربه خوب مشتری به داروخانه های فیزیکی مزیت رقابتی می دهد

داروخانه ها پیششرفت جالبی در طول زمان داشته اند. ابتدا به عنوان فروشگاه های اختصاصی شروع به کار کردند که در آن مشتریان می توانند داروهای بدون نسخه و تجویز شده را خریداری کنند و سپس خدماتی مانند واکسیناسیون و نظارت بر سلامت را ارائه دادند. با این حال، بسیاری از داروخانه‌های خرده‌فروشی هنوز توانایی سرمایه‌گذاری بر تعاملات شخصی – به‌ویژه با کارکنان آموزش‌دیده – را ندارند که مشتریان برای آن ارزش قائل هستند. در واقع، طبق گزارشی که توسط AmerisourceBergen انجام شد، داروسازان تخمین زدند که تنها ۱۰ درصد از وقت خود را صرف مشاوره مشتریان می کنند.

این می تواند موفقیت کسب و کار شما را تضعیف کند. در حالی که داروخانه های آنلاین با ارائه خدمات کارآمد و مؤثر محبوبیت خود را افزایش داده اند، آنها فاقد ارتباط شخصی و تعامل چهره به چهره هستند. اگر بتوانید یک تجربه عالی برای مشتری همراه با جمع‌آوری آسان داروها – و سایر محصولات – بلافاصله ارائه دهید، این مزیتی برای کمک به شما در کسب و کار فراهم می‌کند. این امر به ویژه برای مشتریان عصبی یا نگران که قدردان صبر و همدلی هستند صادق است.

انواع راه حل های ویدئویی شبکه یکپارچه برای بسیاری از اهداف مناسب است

با نگاهی دقیق تر به محیط کلی داروخانه خود، واضح است که پیچیدگی محل شما نیازمند یک رویکرد تکنولوژی کمی متفاوت دارد.

  • مراقبت از مشتری و حفظ حریم خصوصی

از منظر خدمات مشتری، پیاده‌سازی فناوری مناسب در فروشگاه برای توانمندسازی کارکنان برای صرف وقت ارزشمند با مشتریان بسیار مهم است. راه‌حل‌های صوتی و تصویری تحت شبکه از جمله آنالتیک می‌تواند به ساده‌سازی روندهای کاری و بهبود کارایی کمک کند، مانند تشخیص زمانی که کسی منتظر کمک است و سیستم به یکی از کارکنان هشدار می‌دهد تا سریعاً به آنها رسیدگی کند. این توجه سریع می تواند به مشتریان شما اطمینان خاطر دهد. حفظ حریم خصوصی مشتری در مناطق مشاوره نیز یک نگرانی کلیدی است و اجرای راه حل هایی که از هویت شخصی محافظت می کند بدون به خطر انداختن امنیت، خریداران را مطمئن می کند.

  • مراکز درمانی و زایمان

در داروخانه پزشکی، راه‌حل‌های کنترل دسترسی می‌توانند به شما کمک کنند تا مدیریت کنید کدام یک از کارکنان می‌توانند کابینت‌های ذخیره‌سازی داروهای کنترل‌شده یا برنامه‌ریزی شده را باز کنند، در حالی که کابینت‌های دیگر را قفل می‌کنند. با محدود کردن دسترسی به مکان‌های نگهداری دارو، داروخانه‌ها می‌توانند خطر سرقت و از دست دادن موجودی را کاهش دهند که می‌تواند پرهزینه باشد. راه‌حل‌های کنترل دسترسی همچنین می‌توانند به شما کمک کنند ردیابی کنید چه کسی و چه زمانی به مناطق ذخیره‌سازی دارو دسترسی پیدا می‌کند، که می‌تواند مسئولیت‌پذیری را افزایش دهد و به جلوگیری از سرقت یا سوء استفاده از داروها کمک کند.

از نظر توزیع دارو، این باید مطابق با قوانین محلی انجام شود و می توان از فناوری برای پشتیبانی از انطباق استفاده کرد. دوربین های نصب شده در این مناطق می توانند نظارت کنند که آیا مقدار مناسب دارو مطابق با نسخه تجویز شده است یا خیر.

یکی دیگر از موضوعات مورد توجه منطقه تحویل است. دوربین‌های پوشیدنی می‌توانند توسط کارکنان شما استفاده شوند تا اطمینان حاصل شود که محصولات یا داروها به روش صحیح دریافت و ضبط می‌شوند و رویه‌ها دنبال می‌شوند. این موضوع در طول تحقیقات قانونی پس از یک حادثه بسیار مهم تر می شود.

  • امنیت و عملیات

فناوری همچنین می‌تواند از فرآیندهای کاری مانند مدیریت صف در فروشگاه برای به حداقل رساندن خستگی مشتری، نظارت بر قفسه‌ها برای هشدار به کارکنان درمورد زمانی که یک محصول در حال اتمام است یا تجزیه و تحلیل در مناطق خودخروجی برای تشخیص عدم اسکن اقلام پشتیبانی کند. بینش داده‌های جمع‌آوری‌شده در مورد میزان حرکت، اشغال فروشگاه و سطوح کارکنان نیز می‌تواند برنامه‌ریزی آینده شما را مشخص کند.

ایمنی و امنیت همیشه در صدر فهرست اولویت‌های شما خواهند بود و استفاده از راه‌حل‌هایی که به بهترین وجه از کارکنان شما پشتیبانی می‌کنند بسیار مهم است. اولاً، مانیتورهایی که در ورودی داروخانه شما قرار داده شده اند، به مشتریان یادآوری می کنند که تحت نظارت هستند، که می تواند به جلوگیری از سرقت و رفتارهای تهاجمی یا ضد اجتماعی کمک کند.

در صورت بروز حادثه، کارمندان باید هشدار دهند و با تیم‌های امنیتی – چه در محل یا از راه دور – ارتباط برقرار کنند تا آگاهی آنها را به‌روز نگه دارند. به نوبه خود، اعضای تیم امنیتی ممکن است نیاز داشته باشند دستورالعمل ها را به کارکنان منتقل کنند تا به مدیریت یک وضعیت در حال تحول کمک کنند. راه‌حل‌هایی با قابلیت‌های صوتی دوطرفه می‌توانند از این گفتگو پشتیبانی کنند تا بهترین نتایج را فراهم کنند.

داروخانه ها به گسترش عرضه خود ادامه خواهند داد

مانند فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها برای ارائه مجموعه ای از خدمات به مشتریان به تکامل خود ادامه خواهند داد. علاوه بر این، به دلیل داروهایی که در آنجا ذخیره و توزیع می شود، اینها نیازهای خاص خود را دارند – به این معنی که امنیت و نظارت بسیار مهم است.

با این حال، همچنان باید مطمئن شوید که خریداران شما تجربه ای امن، راحت و لذت بخش در فروشگاه شما دارند تا به بازگشت آنها کمک کند. راه‌حل‌های ویدئویی شبکه می‌توانند با کمک به شما در مقابله با پیشگیری از ضرر، رعایت مقررات و ایجاد فضایی امن، از این تلاش‌ها پشتیبانی کنند. این به رشد کسب و کار شما کمک می کند و برای سال های آینده سودآور باقی می ماند.

نوشتهٔ پیشین
محفاظت در مقابل نفوذ مبتنی بر لبه در زیرساخت های حیاتی و کارگاه های صنعتی: یکپارچه، قابل اعتماد و مقرون به صرفه
نوشتهٔ بعدی
راه حل های امنیتی برای ساختمان های هوشمند – استفاده از آنالیز تصویر برای حفظ پویایی کسب و کار شما

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up