هزینه یک سیستم امنیتی واقعا چقدر است؟

هنگام خرید یک سیستم امنیتی، تصمیمات اغلب به برچسب قیمت دوربین، ذخیره سازی و نصب بستگی دارد، با این حال اتخاذ این رویکرد می تواند کاربر نهایی را با چالش های بزرگی روبرو کند. سیستم های نظارتی بین پنج تا 20 سال عمر می کنند، بنابراین تقلیل ملاحظات هزینه به هزینه خرید اولیه سبب میشود که نتوانیم افق های دورتر را ببینیم.

در واقع، هزینه‌های اولیه برای خرید و راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تنها 30 درصد از کل هزینه‌های صرف شده در طول عمر سیستم را تشکیل می‌دهد – که به عنوان هزینه کل مالکیت نیز شناخته می‌شود. با وجود این، بسیاری از کاربران نهایی ممکن است حتی بر اساس قیمت دوربین ها تصمیم بگیرند. در واقع، آنها تنها با یک دید 10-15 درصدی از کل هزینه های سیستم امنیتی، انتخاب خود را انجام می دهند. واقعیت این است که تقریباً 70 درصد هزینه ها پس از نصب سیستم انجام می شود. متأسفانه، این می تواند برای آن دسته از کاربران نهایی که هزینه های سیستم امنیتی غیرمستقیم را در نظر نگرفته اند، شگفتی ناخوشایندی باشد.

صرف زمان برای فکر کردن در مورد نحوه استفاده از سیستم و هزینه های مربوط به آن استفاده می تواند در دراز مدت صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. انتخاب های اولیه – مانند نوع دستگاه برای نصب – بر هزینه های آینده تأثیر می گذارد، از مصرف برق گرفته تا نظارت و نگهداری. در حالی که ما در اینجا به طور خاص بر روی دوربین ها تمرکز خواهیم کرد، این اصل برای هر دستگاهی در یک سیستم نظارتی اعمال می شود. در نظر گرفتن کل هزینه مالکیت به شما کمک می کند تا هنگام تصمیم گیری در مورد سیستم امنیتی جدیدی که میخواهید خریداری کنید، سؤالاتی را که باید بپرسید، شناسایی کنید.

فراتر از برچسب قیمت دوربین ها نگاه کنید

محدود کردن انتخابها یک مرحله مهم در فرآیند خرید است: تعیین الزامات نظارتی و بودجه موجود کلیدی برای محدود کردن انتخاب های شما است. متأسفانه، بسیاری از گفتگوهای اولیه در مورد نیازها تنها بر روی دوربین ها متمرکز می شوند، بدون در نظر گرفتن نیازهای گسترده تر سیستم به عنوان یک کل – از مصرف انرژی تا نیازهای ذخیره سازی.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که مکالمه بودجه را بر روی دوربین ها متمرکز کنید، نه اینکه برای کار و نگهداری آن دوربین ها باید پول خرج شود. با این حال، سیستم امنیتی باید از نیازهای شما برای آینده قابل پیش‌بینی پشتیبانی کند. شایان ذکر است که هزینه های کارکرد، نظارت و نگهداری دوربین های خاص اغلب از خود دستگاه ها بیشتر است و بنابراین باید قبل از خرید سنجیده شود.

پیش بینی هزینه های ذخیره سازی

اگر به دنبال یک سیستم نظارتی جدید هستید، به احتمال زیاد باید نحوه ذخیره فیلم را پس از ضبط در نظر بگیرید. به طور متوسط، قانون نیاز به نگهداری شواهد بالقوه برای یک ماه دارد. با این حال، در برخی مناطق یا موارد استفاده، این مدت به 180 روز افزایش می یابد – که باعث می شود ذخیره سازی عامل قابل توجهی در هزینه های کلی سیستم امنیتی باشد.

برای اینکه بعد از نصب دوربین‌ها گرفتار هزینه‌های قابل توجه سرور و برق نشوید، مهم است که هزینه‌های ذخیره‌سازی متفاوت مربوط به هر مدل دوربینی را که میخواهید در نظر بگیرید. خرید دوربین‌های ارزان‌تر برای کاهش هزینه‌های اولیه در صورتی که نیازهای ذخیره‌سازی زیادی داشته باشند، می‌تواند یک عمل اقتصادی کاذب باشد و شما را مجبور کند در درازمدت هزینه‌های بیشتری را روی سرورها و هزینه‌های انرژی صرف کنید.

به همین ترتیب، اگر قصد دارید هزینه‌های ذخیره‌سازی را با کوچک‌تر کردن اندازه ویدیوی ذخیره‌شده کاهش دهید، باید دستگاه‌های مناسب را با دقت انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که فشرده‌سازی ویدیو کیفیت شواهد را با پیکسل‌کردن یا محو کردن تصاویر تا حدی که دیگر شناسایی مظنون امکانپذیر نباشد، به خطر نمی‌اندازد. و در نهایت ما میمانیم و فیلم های بی کیفیتی که نمی تواند به عنوان مدرک مفید عمل کند، این امر می تواند هدف شما را برای نصب سیستم امنیتی در وهله اول شکست دهد. برخی از دوربین‌ها با فناوری پیچیده‌ای عرضه می‌شوند که می‌تواند تمام جزئیات مهم مورد استفاده مراجع قانونی را ذخیره کند و در عین حال پهنای باند و نیازهای ذخیره‌سازی و در نتیجه هزینه‌های طولانی مدت را کاهش دهد. قبل از نصب سیستم برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات شما، ارزش دارد که ادعاهای مربوط به فیلم با کیفیت بالا و نیازهای ذخیره سازی کم را بررسی کنید.

هر مجموعه ای از الزامات منحصر به فرد است. برای مثال، ممکن است حتی در تاریکی به تصاویر با کیفیت بالا نیاز داشته باشید. در حالی که برخی از دوربین‌ها ممکن است سطوح کم نور را با افزایش بهره و در نتیجه، نیازمندی‌ها و هزینه‌های ذخیره‌سازی جبران کنند، گزینه‌های دیگر از فناوری‌های بهینه‌سازی نور استفاده می‌کنند که تاثیری در مقیاس بزرگ بر هزینه‌های ذخیره‌سازی ندارند. آنها حتی ممکن است به شما در صرفه جویی در بودجه با حذف نیاز به نور اضافی خارجی کمک کنند.

پیش‌بینی تمام هزینه‌های غیرمستقیم – از نظارت تا نگهداری

نوع دستگاهی که انتخاب می کنید بر هزینه های بسیار فراتر از ذخیره سازی تأثیر می گذارد. برای پیش بینی هزینه کامل سیستم امنیتی، نظارت، نگهداری و مصرف برق نیز باید در نظر گرفته شود.

هنگامی که اعداد را خرد کردید، هزینه ها می توانند به سرعت شروع به افزایش کنند، اما دستگاه هایی که انتخاب می کنید تأثیر مهمی بر میزان این ارقام خواهند داشت. انتخاب دوربین‌ها و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر در ابتدا می‌تواند منجر به هزینه‌های غیرمستقیم سرسام‌آور شود. در مقابل، انتخاب دوربین‌ها و دستگاه‌های باکیفیت‌تر در ابتدا می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های سیستم امنیتی غیرمستقیم را در درازمدت کاهش دهید و با صرفه‌جویی‌هایی که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری مجدد و رشد سریع‌تر کسب‌وکار خود استفاده کنید، هزینه‌های غیرمستقیم سیستم امنیتی را کاهش دهید.

به عنوان مثال، صاحبان سیستم‌های نظارتی که در شرایط محیطی سخت نصب شده‌اند، مانند بنادر دریایی یا کارخانه های مواد شیمیایی، ممکن است با قبض‌های نگهداری قابل توجهی برای تمیز کردن آب نمک و گرد و غبار دوربین‌ها مواجه شوند. با ارتقاء به دوربین‌های پیچیده‌تر که عملکردهای تمیز کردن از راه دور را ارائه می‌دهند یا با مواد و اجزای خود تمیز شونده مانند دوربین های دام آبگریز طراحی شده‌اند، می‌توانند تعمیر و نگهداری – و در نتیجه هزینه‌های مورد نیاز را کاهش دهند.

تبدیل خرید به سرمایه گذاری

با در نظر گرفتن اینکه چگونه تصمیم اولیه شما در مورد نوع دوربینی که بخرید می تواند بر زنجیره هزینه های آینده تأثیر بگذارد، می توانید تصمیم خرید را به سرمایه گذاری تغییر دهید. دستیابی به این امر می تواند به سادگی پرسیدن چند سوال از خود باشد:

  • به چه نوع دوربینی نیاز دارم؟
  • اگر آن دوربین ها را بخرم چقدر فضای ذخیره سازی لازم دارم؟
  • چه مقدار برق برای راه اندازی سیستم در دراز مدت مورد نیاز خواهد بود؟
  • فناوری‌هایی که این دوربین‌ها ارائه می‌دهند چگونه در کل هزینه‌ها نقش دارند؟

ترسیم هزینه های در طولانی مدت

سوال “هزینه یک سیستم امنیتی چقدر است؟” بسیار فراتر از خرید اولیه است. انتخاب درست برای شما بر اساس تصویر بزرگتر می تواند به معنای هزینه اولیه کمی بالاتر باشد، اما در درازمدت خود را جبران می کند.

به طور خلاصه، وقت گذاشتن برای پرسیدن سؤالات درست در ابتدا – و یافتن پیمانکاران آماده برای پاسخ به این سؤالات و کمک به شما در محاسبه هزینه های طولانی مدت – به شما امکان می دهد از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در مورد هزینه برق، ذخیره سازی، عملیاتی یا نگهداری جلوگیری کنید. مهمتر از همه، این امر همچنین تضمین می‌کند که سیستم امنیتی ویژگی های متناسب با نیازهای خاص شما داشته باشد.

AI, Axis, buy, cctv, Genetec, Milestone, Repair, Security Center, Support, TCO, vcpco, پیشتازان ارتباط مجازی, تعمیر, تعمیر و نگهداری, تعمیر و نگهداشت, خدمات پس از فروش, خرید دوربین مداربسته, فروش, نظارت تصویری, نمایندگی اکسیس, نمایندگی جنتک, نمایندگی مایلستون, نماینده اکسیس, نماینده رسمی اکسیس, هزینه دوربین مداربسته, هوش مصنوعی
نوشتهٔ پیشین
چرا یک رویکرد یکپارچه به فناوری هوشمند برای ساختمانهای تجاری بسیار مهم است.
نوشتهٔ بعدی
نظارت از راه دور بر بیمار، چگونه میتواند از کیفیت مراقبت از بیماران اطمینان حاصل کند و گردش کار در مراکز درمانی را بهینه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up

مرکز گارانتی رسمی اکسیس

با طرح های استثنایی تعویض دوربین های معیوب قدیمی با دوربین نو

در صورت نیاز به تعمیر دوربین ها و تجهیزات اکسیس کلیک کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.